UnbeatableDutch Clash of Clans forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Farmleger

3 plaatsers

Ga naar beneden

Farmleger Empty Farmleger

Bericht van Wout wo jun 17, 2015 2:35 pm

Waar farmen jullie het liefst mee? Ik zet altijd 2 kazernes op boog, 1 op barbaar, en 1 op reus. Verder maak ik 8 muurbrekers, gelijk verspreid over de kazernes.

Met dit leger kun je minder efficient volle pompen/mijnen pakken, omdat je geen goblins hebt. Maar je kunt volgens mij beter een dorp met buit in de tanks/kluizen aanpakken. Als je dat met goblins doet gaan de goblins vaak op een hoopje staan in mijn ervaring, waardoor ze snel door splash worden gekilld. Dus ik vind het met barbaren een veelzijdiger leger, wat ook goud en tijd bespaart bij het zoeken naar een aanval.
Wout
Wout
Admin

Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 24-02-15
Leeftijd : 32
Woonplaats : Groningen

https://unbeatabledutch.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Farmleger Empty Re: Farmleger

Bericht van -KEBAB wo jun 17, 2015 5:26 pm

Voor ik aanval zet ik in mijn kazernes altijd al 5 barbaar en 15 boog aan. Tijdens mijn aanval worden die al getraind en zijn soms al klaar als ik de aanval gedaan heb.

Verder:
16 reus, 8 muurbrekers, 44 goblin, 20 barbaar, 60 boog

-KEBAB

Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 25-02-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Farmleger Empty Re: Farmleger

Bericht van Wout wo jun 17, 2015 6:10 pm

Waarom zet je niet meer aan tijdens het aanvallen Kebab? Ik check altijd of mijn kazernes vol zijn voordat ik ga aanvallen. Als het dan toevallig heel lang zoeken blijkt te zijn, heb je al wel een groot leger staan als je terug in je dorp komt.
Wout
Wout
Admin

Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 24-02-15
Leeftijd : 32
Woonplaats : Groningen

https://unbeatabledutch.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Farmleger Empty Re: Farmleger

Bericht van Danny18 wo jun 17, 2015 6:25 pm

In m'n troepenkampen staan 16 reus, 8mb,62boog en 62 goblin. Als ik aanval staan ze altijd in mn kazernes al aan. 4reus2mb 16boog16goblin per kazerne. Altijd boog als eerst zodat ik al kan doneren wanneer ik klaar ben met mn aanval.

Danny18

Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 15-06-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Farmleger Empty Re: Farmleger

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum