UnbeatableDutch Clash of Clans forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Beatabledutch

3 plaatsers

Ga naar beneden

Beatabledutch Empty Beatabledutch

Bericht van Ghanghis do jul 02, 2015 1:18 pm

Zoals de meesten ondertussen weten is BD (Beatable dutch) de 2e clan aan het leegstromen.

Ik ben zelf vanochtend ook geleaved en heb het leiderschap (wat op dat moment in mijn handen lag) overgedragen aan petyr die half actief vanuit zijn vakantieaddresje af en toe inlogt.

Mijn vraag is een beetje.. Wat willen we ?
De mensen in beatabledutch voelen zich een beetje geditched.

Er zitten/zaten hier ook enkele leden in die we wel een plekje gunnen, maar simpelweg het level niet hebben voor de hoofdclan. Ik had het er vanochtend met Jurrie over en we wisten beiden eigenlijk niet wat we hier precies mee moesten...

Input graag.

Ghanghis

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 18-06-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Beatabledutch Empty Re: Beatabledutch

Bericht van -KEBAB do jul 02, 2015 10:35 pm

Als die mensen die in jullie ogen de juiste drive hebben hierheen willen kan dat wat mij betreft wel. Belangrijkste is niet rushed en dat ze het spel snappen en inze visie qua niet rushen.

-KEBAB

Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 25-02-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Beatabledutch Empty Re: Beatabledutch

Bericht van Ghanghis do jul 02, 2015 10:43 pm

Ik had het toevallig met Jurrie vanochtend hierover. Er zijn 3 leden waar Jurrie ook zeer positief over te spreken was (waarvan 1 voornamelijk).

Nu is dit wel even een dingetje.. De laagste van deze 3 is level 74. Daarna komt iemand van lvl 84, en de hoogste is lvl 91
Dit is echter een vriendengroep waar ik zelf persoonlijk deel van uitmaak. Toen ik een halfjaar geleden uit unbeatabledutch ben gegaan heb ik met deze 3 vrienden een eigen clan opgericht tot we beatable zagen verschijnen. Omdat het vereiste level hier lager was zijn we met z'n 4en daar gejoined.

Na de leegstroom ben ik weer naar Unbeatable gegaan om te kijken wat de mogelijkheden waren.


Het probleem zit hem hier dus in het feit dat ondanks dat het prima spelers zijn. Volwassen, betrouwbaar en van kwaliteit.. Dat ze niet aan het minimum level voldoen.
Ze zullen alleen als groep komen joinen..

Ghanghis

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 18-06-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Beatabledutch Empty Re: Beatabledutch

Bericht van Sande wo jul 08, 2015 2:13 pm

Ik denk dat we ons gewoon aan lvl 95+ moeten houden. Er zijn een hoop leden die niet toegelaten zijn, omdat ze niet aan de eisen voldeden. Zo heb ik laatst nog twee vrienden van Kalshnikov geweigerd om deze reden (een was wel rushed, maar goed). Vind het niet eerlijk tegenover anderen om hun wel te accepteren, daarnaast worden we er niet beter van en zitten we nu sowieso vol.

Wat beatable betreft heb ik geen idee hoe we die clan nog een beetje aan de praat kunnen krijgen. Ik denk dat we inmiddels wel kunnen stellen dat beatable gefaald is, ik weet niet hoe de leden die er nu in zitten de clan nog vol moeten krijgen. Iemand ideeën over hoe we beatable kunnen redden van de ondergang?

Sande
Admin

Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 11-06-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Beatabledutch Empty Re: Beatabledutch

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum